עורך דין פשיטת רגל

אנו, מאמינים כי כל אדם זכאי לקבל הזדמנות שנייה, ולפתוח דף חדש – ללא חובות, וללא חשש תמידי מנושים, עיקולים והליכים פליליים.

לא רואים את האור בקצה המנהרה? למצב הזה יש פתרון!

הגיע הזמן להפסיק לחיות בפחד ולהפסיק לחשוש מנושים, ממגבלות, מהחזרים ומתשלומים אינסופיים שלא נגמרים.

אם נקלעתם לחובות ואינכם מצליחים לעמוד בהחזרים, אם הנושים לא מפסיקים לצלצל, אם המעקלים מתדפקים על דלתכם, ואתם נמצאים בחשש תמידי מהגבלות ואף מהליכים פליליים, זה בדיוק הזמן לפנות לעורך דין פשיטת רגל המתמחה בייצוג חייבים, ולמצוא את הדרך המתאימה ביותר לפתוח דף חדש.

ה״אני מאמין״ של משרדנו הוא מתן יחס אישי ללקוחותינו. במסגרת הייצוג, אנו זמינים ללקוחותינו בכל שאלה ומקפידים לעדכן את לקוחותינו בכל החלטה ובכל עדכון אשר ניתן בעניינו, כך שהלקוח יקבל את השליטה לידיים שלו.

אנחנו מודעים היטב לרגישות הקיימת כשמתמודדים עם חובות ולכן דואגים ללוות את לקוחותינו יד ביד בכל שלב בהליך: החל מבניית האסטרטגיה המתאימה ללקוח בהתבסס, בין היתר, על נסיבותיו האישיות, מצבו המשפחתי, נכסיו הקיימים ויכולת השתכרותו.

ביחד נבחן את כלל האפשרויות העומדות בפניכם ונגיע להבנה באשר להליך המתאים ביותר עבורכם להסדרת החובות.

לקבלת ייעוץ ראשוני השאירו פרטים

המלצות
המלצות על עורכי דין
פוטו געתון
עורכי הדין ממשרד חסון פרץ מלווים אותנו בתחומים מגוונים בעולם העסקי. תמיד נעים לעבוד איתם, זמינות מעולה ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר
המלצות על עורכי דין
עמותת ברית חייל האצ"ל
עמותת ברית חייל האצ"ל נהנית משירות מסור ומקצועי של משרד חסון - פרץ
משרד עורכי דין המלצות
ד"ר יונתן לברון
עורכי דין מקצוענים, אמינים ובעלי ניסיון רב! מאוד מבסוט מהשירות ומהמקצועיות שלכם! תודה רבה רבה, עזרתם המון! ממליץ בחום.
כלבו לחתול
כלבו לכלב ולחתול
באמת שירות מקצועי, זמינים לכל שאלה ובכל שעה. לגמרי ממליצים.
מיקי לוצקי (1)
מיקי לוצקי
עורך דין חסון העניק לי שירות מקצועי ואדיב במספר עניינים שיפוטיים בהם פניתי לעזרה ממשרדו. לכל אורך הדרך הרגשתי בטוחה ושיש על מי לסמוך ואכן הוא תמיד הוכיח את עצמו במאת האחוזים. בנוסף, הוא גם אדם מאוד נחמד ואכפתי שזה גם היה חלק בלתי נפרד מטיפולו המסור כאשר הפגין סבלנות רבה על מנת לענו לכל שאלותיי, ולהסביר לי על המתרחש. ממליצה בחום!
רינת-שחם2
רינת שחם
בתור מעצבת שמלות כלה עולם המשפט תמיד נשמע לי גדול ומאיים כבר מהפגישה הראשונה עם גל הרגשתי שאני בידיים טובות. המשרד מלווה אותי ועורך לי הסכמים עסקים המותאמים לצרכי בסבלנות רבה ונותנים ייעוץ ענייני כאשר אני נדרשת לכל החלטה עסקית.
לאפה מדיה
LAFA MEDIA
כבעלים של משרד פרסום כאשר נדרשתי לייעוץ משפטי, ניצב לצידי משרד מקצועי שענה על כל הציפיות וידע לחשוב מחוץ לקופסא תוך מציאת פתרונות שחסכו לי כספים רבים.
pnf_logo2
printNframe
מרוצים מהשרות היחס החם וההבנה של הצרכים שלנו, שרות מעולה!
סער נווה(2)
סער נווה
קיבלתי את המענה הכי מהיר מתוקתק, יעיל ומקצועי שקיבלתי בחיי. תודה שיש אנשים מקצועיים כמוכם. ממליצה בחום. אתם עילוי!
אלמה אולה
אלמה אולה
ייעוץ משפטי שוטף בכל הקשור לענייני החברה שבבעלותי מקצוענים
לוגו פרופ לברון
פרופ' לברון יעקב
במשרד פרץ חסון יש זן נדיר ומיוחד של עורכי דין. כאלה ששומרים על יושרה, הגינות, אדיבות ואכפתיות. מחמם את הלב לדעת שיש בקרב הדור הבא של עורכי הדין המובילים בישראל אנשים כאלה. ממליץ מאוד לכל מי שנזקק לייצוג וייעוץ משפטי להשתמש בשירותים המשפטיים של משרדם
באדולינה
באדולינה
טיפול מסור יעיל ומהיר הגעה לתוצאות בצורה מהירה וטובה תודה לכם
תקשורת
קודם
הבא
מאמרים נוספים
עורך דין דיני משפחה

עורך דין דיני משפחה

דיני המשפחה, הינם מהדינים המורכבים ביותר שכן אין מדובר בהליכים טכניים אלא כאלה המערבים מטענים רגשיים. את דיני המשפחה נפגוש בנקודות מפתח בחיינו

קרא עוד >>

לייעוץ ראשוני מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם