עורך דין סכסוכי שכנים

כאשר אנו מתגוררים בבית משותף, תמיד קיים פתח לחילוקי דעות עם השכנים כאשר כל אחד מהצדדים לסכסוך מחזיק בדעה משלו ומתבצר בה. במקרים מסוימים, עשוי סכסוך שכנים להגיע לכדי טיפול של משטרת ישראל ו/או לפתחו של בית המשפט.

קיימים עניינים נפוצים המהווים מקור לסכסוכי שכנים, בהם אי-תשלום דמי ועד הבית, שימוש ופלישה לשטחים משותפים, נזילות בין הדירות, גדר או חצר משותפת, תחזוקת הבניין, התקנת מעלית, בניית מרפסות, רעש, ריח ולכלוך, חיות מחמד, בניה שלא כדין, פרויקט תמ"א 38 ועוד רבים.

כאשר מתעורר סכסוך בין שכנים, רצוי לפנות לקבלת סיוע בטרם המצב מסלים.

נמצאים בסכסוך מתמשך עם אחד השכנים בבניין מוזמנים לפנות למשרדנו.

עורך דין סכסוכי שכנים –  אופן ההליך

עם פנייתכם לעורך דין סכסוכי שכנים, יברר עמכם עורך הדין את פרטי המקרה, ישקף עבורכם את מצבכם המשפטי וימליץ על דרכי הפעולה המומלצות.

דוגמאות אפשרויות להתמודדות עם עניינים העולים תוך כדי סכסוך שכנים:

יחס עוין ו/או מאיים – השכן מקלל אתכם או מאיים עליכם, ואתם מאמינים כי בכוונתו לפגוע בכם ו/או בשלוותכם? בנסיבות מעין אלה עשוי לפעול עורך הדין בהתאם לחוק למניעת הטרדה מאיימת.

השתלטות שכן לטריטוריה השייכת לבית המשותף – ניתן אמנם לערב את משטרת ישראל כדי שזו תפנה את הפולש מן הנכס, אך באותה נשימה חשוב לזכור כי למשטרה סמכות חד-פעמית לעשות זאת. כמו כן, חשוב לדעת כי פינוי הפולש בכוח או בהפעלת אלימות – אסור בהחלט ועל כן הדרך הנכונה לטפל במקרה שכזה הינה באמצעות הגשת תביעה בידי עורך דין.

מטרדי רעש – השכן עורך מסיבה רועשת אל תוך הלילה? משפץ את דירתו ומפר את מנוחת הצהריים שלכם? תקנות הרעש אוסרות עליו להרעיש בין השעות 14:00-16:00 ובלילה בין השעות 23:00-07:00. פנייה לעורך דין תבטיח טיפול מול השכן הסורר תוך התייחסות לקבוע בחוק ולפיה תקנות הרעש לא יחולו בליל יום העצמאות, בליל פורים, בליל יום ירושלים ובערב יום מנוחה ומוצאי יום מנוחה – עד חצות.

זכרו כי סכסוך שכנים הוא עניין משפטי הדורש טיפול מקצועי של עורך דין בתחום סכסוכי שכנים, בין אם מצאתם עצמכם בצד התובע או הנתבע. משרדנו עוסק ביישוב סכסוכי שכנים, בייצוג תובעים ונתבעים בין כותלי בית המשפט, וכן במסגרת תלונות ופניות למפקח על המקרקעין.

אין במידע שנימסר במדריך/כתבה/ מאמר המפורסם באמצעות חסון פרץ – עורכי דין, אשר ניתן כשירות וולונטרי לציבור, כדי לשמש או להיחשב כייעוץ משפטי ו/או המלצה משפטית ו/או חוות דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי אצל עו"ד בעל מומחיות, ניסיון ו/או ידע בתחום המשפטי הרלוונטי ואין להסתמך על המידע בכל צורה שהיא. יובהר כי כל פעולה שתעשה על פי המידע הנאמר ו/או המוצג הינה על אחריות הגולש/המשתמש באתר בלבד ולא יהא באילו כדי ליצור יחסי עורך דין לקוח בין הגולש/המשתמש וחסון פרץ עורכי דין ו/או מי מטעמם בין במישרין ובין בעקיפין וחסון פרץ עורכי דין ו/או מי מטעמם, אינם אחראים בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המוצג ו/או הנאמר באתר.

לקבלת ייעוץ ראשוני השאירו פרטים

המלצות
המלצות על עורכי דין
פוטו געתון
עורכי הדין ממשרד חסון פרץ מלווים אותנו בתחומים מגוונים בעולם העסקי. תמיד נעים לעבוד איתם, זמינות מעולה ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר
המלצות על עורכי דין
עמותת ברית חייל האצ"ל
עמותת ברית חייל האצ"ל נהנית משירות מסור ומקצועי של משרד חסון - פרץ
משרד עורכי דין המלצות
ד"ר יונתן לברון
עורכי דין מקצוענים, אמינים ובעלי ניסיון רב! מאוד מבסוט מהשירות ומהמקצועיות שלכם! תודה רבה רבה, עזרתם המון! ממליץ בחום.
כלבו לחתול
כלבו לכלב ולחתול
באמת שירות מקצועי, זמינים לכל שאלה ובכל שעה. לגמרי ממליצים.
מיקי לוצקי (1)
מיקי לוצקי
עורך דין חסון העניק לי שירות מקצועי ואדיב במספר עניינים שיפוטיים בהם פניתי לעזרה ממשרדו. לכל אורך הדרך הרגשתי בטוחה ושיש על מי לסמוך ואכן הוא תמיד הוכיח את עצמו במאת האחוזים. בנוסף, הוא גם אדם מאוד נחמד ואכפתי שזה גם היה חלק בלתי נפרד מטיפולו המסור כאשר הפגין סבלנות רבה על מנת לענו לכל שאלותיי, ולהסביר לי על המתרחש. ממליצה בחום!
רינת-שחם2
רינת שחם
בתור מעצבת שמלות כלה עולם המשפט תמיד נשמע לי גדול ומאיים כבר מהפגישה הראשונה עם גל הרגשתי שאני בידיים טובות. המשרד מלווה אותי ועורך לי הסכמים עסקים המותאמים לצרכי בסבלנות רבה ונותנים ייעוץ ענייני כאשר אני נדרשת לכל החלטה עסקית.
לאפה מדיה
LAFA MEDIA
כבעלים של משרד פרסום כאשר נדרשתי לייעוץ משפטי, ניצב לצידי משרד מקצועי שענה על כל הציפיות וידע לחשוב מחוץ לקופסא תוך מציאת פתרונות שחסכו לי כספים רבים.
pnf_logo2
printNframe
מרוצים מהשרות היחס החם וההבנה של הצרכים שלנו, שרות מעולה!
סער נווה(2)
סער נווה
קיבלתי את המענה הכי מהיר מתוקתק, יעיל ומקצועי שקיבלתי בחיי. תודה שיש אנשים מקצועיים כמוכם. ממליצה בחום. אתם עילוי!
אלמה אולה
אלמה אולה
ייעוץ משפטי שוטף בכל הקשור לענייני החברה שבבעלותי מקצוענים
לוגו פרופ לברון
פרופ' לברון יעקב
במשרד פרץ חסון יש זן נדיר ומיוחד של עורכי דין. כאלה ששומרים על יושרה, הגינות, אדיבות ואכפתיות. מחמם את הלב לדעת שיש בקרב הדור הבא של עורכי הדין המובילים בישראל אנשים כאלה. ממליץ מאוד לכל מי שנזקק לייצוג וייעוץ משפטי להשתמש בשירותים המשפטיים של משרדם
באדולינה
באדולינה
טיפול מסור יעיל ומהיר הגעה לתוצאות בצורה מהירה וטובה תודה לכם
תקשורת
קודם
הבא
מאמרים נוספים
תביעה ייצוגית

תביעה ייצוגית

תביעה ייצוגית היא הליך אשר מוגש על ידי אדם אחד או מספר אנשים מצומצם, בשמה של קבוצת אנשים רחבה. לרוב מדובר בתביעות שהנזק

קרא עוד >>

לייעוץ ראשוני מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם