ייצוג מעסיקים

ייצוג מעסיקים – תפקידו של עורך דין דיני עבודה למעסיקים

בין אם אתם בעלים של עסק קטן, ובין אם אתם בעלים של חברה המעסיקה עשרות ואף מאות עובדים, עליכם לדעת כי לעצם היותכם מעסיקים מתלוות חובות שונות ומגוונות מכוח דיני העבודה.

דיני העבודה בישראל מורכבים מחוקים רבים, צווי הרחבה, הסכמים קיבוציים ומקורות נוספים. בשל הפיזור הרחב של החוקים והכללים הרלוונטיים להעסקת עובדים, קשה עד בלתי אפשרי למעסיק, בטח כזה הנעדר ידע והשכלה משפטית, להצליח להעסיק את עובדיו תוך עמידה בכלל החוקים והכללים.

לכן, קבלת ייעוץ משפטי באמצעות עורך דין דיני עבודה, תוביל ליישום נכון של דיני העבודה בעסקכם, תצמצם את חשיפתכם להתמודדות עם תביעות עתידיות של עובדים או עם הליכים משפטיים אחרים, וכן תחסוך לכם את הזמן היקר והעלויות המשמעותיות אשר כרוכות בניהול הליכים אלה.

מחלקת דיני העבודה במשרדנו מעניקה ייעוץ שוטף למעסיקים במגוון תחומים הקשורים ביחסי עבודה, וכן מלווה צדדים להליכים המתנהלים בבתי הדין לעבודה ומול הרשויות השונות.

ייעוץ למעסיקים – השירותים הניתנים ללקוחותינו

הסכמי העסקה – עריכת הסכמי העסקה, הודעות על תנאי העסקה וכיו"ב, שיהיו ייחודיים ומותאמים לצרכי הארגון, ואשר יעמדו בדרישות החוק בכלל ובדרישות חוק הודעה לעובד ולמועמד לעבודה (תנאי עבודה והליכי מיון וקבלה לעבודה), תשס"ב-2002 בפרט.

פיטורים – ליווי וייעוץ בהליכי סיום העסקה, זימונים לשימוע, עריכת שימוע, מכתבי סיום העסקה והסכמי סיום העסקה.

פיטורי עובדת בהריון – ניהול הליכים ומגעים מול הממונה על עבודת נשים במשרד העבודה, קבלת היתר לפיטורים של עובדות בנסיבות מוגנות (הריון, טיפולי פוריות) וכיו"ב.

הטרדות מיניות – סיוע בהבאת הארגון לעמידה בהוראות החוק הרלוונטיות, וטיפול בתלונות עובדים או עובדות על הטרדה מינית במקום העבודה. עורך דין דיני עבודה ממשרדנו יכול לשמש כממונה חיצוני לבירור תלונות על הטרדה מינית במקום העבודה ולהבטיח טיפול מיטבי בתלונות אלה.

תשלומים סוציאליים – הבטחת עמידה בחובות החלות על מעסיק בכל הקשור לתשלומי זכויות סוציאליות לעובדים מכוח דיני העבודה.

הגנה על מידע סודי וקניין רוחני של מעסיק – הגנה מיטבית ומקיפה על מעסיקים, תוך הטמעת סעיפים בהסכמי ההעסקה, אשר ימנעו שימוש במידע סודי והפרות הקשורות בקניין הרוחני של עסקכם על ידי עובדים.

אפליה במקום העבודה ושוויון זכויות לבעלי מוגבלויות – הטמעת כללי הדין הנוגעים לאפליית עובדים ומועמדים לעבודה, וכן הבטחת שמירה על זכויותיהם של עובדים בעלי מוגבלויות.

ייצוג בבתי הדין לעבודה (ליטיגציה) – ליווי, ייעוץ וניהול תביעות המתנהלות בבתי הדין לעבודה אשר עניינן סכסוכים בין עובדים למעסיקים.

ליווי וייצוג מעסיקים בהליכים המתנהלים בפני משרד העבודה הרווחה והשירותים הכלכליים – משרדנו מלווה מעסיקים הנקלעים להליכים מכוח החוק להגברת האכיפה של דיני העבודה, תשע"ב-2011, במסגרתו ניתנו לגורמים שונים במשרד העבודה והרווחה סמכויות לנקוט נגד מעסיקים אשר מפרים את חוקי העבודה הליכי חקירה וענישה.

בדיקות נאותות שוטפות – ביצוע בדיקות מקיפות לעסקכם, במסגרתן תיבדק מידת הציות של עסקכם לחוקים השונים במישור דיני העבודה, במטרה למזער את חשיפתכם להליכים משפטיים ולסנקציות המוטלות על מעסיקים אשר לא מקפידים על קיום הוראות החוקים השונים.

בדיקות נאותות מיוחדות – ביצוע בדיקות מקיפות לעסק, חברה או ארגון אשר בכוונתכם לרכוש או למזג עם עסק קיים, במטרה להציף את כלל הסוגיות וההשלכות הכרוכות ברכישה או במיזוג אלה במישור דיני העבודה.

אם אתם מעסיקים עובדים מומלץ שתקבלו ייעוץ משפטי שוטף באמצעות עורך דין דיני עבודה, אשר יטיב את מידת הציות של עסקכם להוראות החוק, ימנע נקיטת הליכים מיותרים נגדכם, יחסוך לכם זמן יקר וכספים משמעותיים.

אתם מוזמנים לפנות אל מחלקת דיני העבודה במשרדנו, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולייצג אתכם במסירות, תוך שימוש בחשיבה פורצת דרך, ביכולות ובניסיון אשר רכשנו עם השנים.

לקבלת ייעוץ ראשוני השאירו פרטים

המלצות
המלצות על עורכי דין
פוטו געתון
עורכי הדין ממשרד חסון פרץ מלווים אותנו בתחומים מגוונים בעולם העסקי. תמיד נעים לעבוד איתם, זמינות מעולה ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר
המלצות על עורכי דין
עמותת ברית חייל האצ"ל
עמותת ברית חייל האצ"ל נהנית משירות מסור ומקצועי של משרד חסון - פרץ
משרד עורכי דין המלצות
ד"ר יונתן לברון
עורכי דין מקצוענים, אמינים ובעלי ניסיון רב! מאוד מבסוט מהשירות ומהמקצועיות שלכם! תודה רבה רבה, עזרתם המון! ממליץ בחום.
כלבו לחתול
כלבו לכלב ולחתול
באמת שירות מקצועי, זמינים לכל שאלה ובכל שעה. לגמרי ממליצים.
מיקי לוצקי (1)
מיקי לוצקי
עורך דין חסון העניק לי שירות מקצועי ואדיב במספר עניינים שיפוטיים בהם פניתי לעזרה ממשרדו. לכל אורך הדרך הרגשתי בטוחה ושיש על מי לסמוך ואכן הוא תמיד הוכיח את עצמו במאת האחוזים. בנוסף, הוא גם אדם מאוד נחמד ואכפתי שזה גם היה חלק בלתי נפרד מטיפולו המסור כאשר הפגין סבלנות רבה על מנת לענו לכל שאלותיי, ולהסביר לי על המתרחש. ממליצה בחום!
רינת-שחם2
רינת שחם
בתור מעצבת שמלות כלה עולם המשפט תמיד נשמע לי גדול ומאיים כבר מהפגישה הראשונה עם גל הרגשתי שאני בידיים טובות. המשרד מלווה אותי ועורך לי הסכמים עסקים המותאמים לצרכי בסבלנות רבה ונותנים ייעוץ ענייני כאשר אני נדרשת לכל החלטה עסקית.
לאפה מדיה
LAFA MEDIA
כבעלים של משרד פרסום כאשר נדרשתי לייעוץ משפטי, ניצב לצידי משרד מקצועי שענה על כל הציפיות וידע לחשוב מחוץ לקופסא תוך מציאת פתרונות שחסכו לי כספים רבים.
pnf_logo2
printNframe
מרוצים מהשרות היחס החם וההבנה של הצרכים שלנו, שרות מעולה!
סער נווה(2)
סער נווה
קיבלתי את המענה הכי מהיר מתוקתק, יעיל ומקצועי שקיבלתי בחיי. תודה שיש אנשים מקצועיים כמוכם. ממליצה בחום. אתם עילוי!
אלמה אולה
אלמה אולה
ייעוץ משפטי שוטף בכל הקשור לענייני החברה שבבעלותי מקצוענים
לוגו פרופ לברון
פרופ' לברון יעקב
במשרד פרץ חסון יש זן נדיר ומיוחד של עורכי דין. כאלה ששומרים על יושרה, הגינות, אדיבות ואכפתיות. מחמם את הלב לדעת שיש בקרב הדור הבא של עורכי הדין המובילים בישראל אנשים כאלה. ממליץ מאוד לכל מי שנזקק לייצוג וייעוץ משפטי להשתמש בשירותים המשפטיים של משרדם
באדולינה
באדולינה
טיפול מסור יעיל ומהיר הגעה לתוצאות בצורה מהירה וטובה תודה לכם
תקשורת
קודם
הבא
מאמרים נוספים
עורך דין דיני משפחה

עורך דין דיני משפחה

דיני המשפחה, הינם מהדינים המורכבים ביותר שכן אין מדובר בהליכים טכניים אלא כאלה המערבים מטענים רגשיים. את דיני המשפחה נפגוש בנקודות מפתח בחיינו

קרא עוד >>

לייעוץ ראשוני מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם