עורך דין יישוב סכסוכים

עורך דין ליטיגציה מסחרית – אזרחית – יישוב סכסוכים וייצוג משפטי בבתי משפט, בוררויות וגישורים

משרדנו מלווה צדדים להליכים משפטיים בתחום המשפט האזרחי והמסחרי, פשוטים ומורכבים, ביניהם:

חוזה מייסדים של מיזמים עסקיים שונים

תביעות בגין הפרות חוזה

חוזה מכר בעסקאות נדל"ן

תביעות מסחריות ותאגידיות

תביעות לשון הרע

תביעות לשון הרע

תביעות כספיות

תביעות כספיות

איך זה עובד?

01

פגישת היכרות

מגיעים למשרדינו, נקבל מכם מידע מעמיק אודות מהות הסכסוך, נסביר את המבנה המשפטי של הסכסוך, מה זה אומר לגביכם, ואיך לדעתנו צריך להתמודד איתו, ונצא לדרך.

02

התחלת עבודה

אנו מתחילים לעבוד במרץ על התיק, מכינים את המסמכים אשר צריך להגיש לבית המשפט, ושולחים אליכם להערות.

03

ניהול מו"מ

באופן די שכיח, במסגרת הליכים משפטיים לעיתים נפתחים הליכי משא ומתן בניסיון לסיים את הסכסוך מחוץ לכותלי בית המשפט. אנו נייצג אתכם בניהול המו"מ עם הצד השני, תוך דחיפה תמידית להגשמת מטרותיכם והגנה על ענייניכם, עד מיצוי המגעים.

04

ניהול ההליך

לאחר הגשת המסמכים הראשוניים לבית המשפט, מתחיל ההליך המשפטי עצמו. במסגרת ההליך המשפטי, מוגשות בקשות שונות, מתקיימים דיונים ונערכות חקירות. אנו נייצג אתכם לאורך ההליך במטרה להביא לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.

05

פסק דין

בתום ניהול ההליך, ניתן פסק דין. פסק הדין הוא השלב שנועל את ההליך המשפטי. על פסק הדין ניתן לערער בזכות או ברשות.

משרדנו מעניק ללקוחותיו ייצוג משפטי גם בהליכי ערעור ככל ועולה בכך צורך.

ממליצים עלינו

David Zisner

השירות שקיבלנו מעו"ד חסון היה מעולה – משלב השיחה הראשונית והבנת האתגר, דרך בניית התיק הייצוג והסגירה. לכל אורך הדרך גל היה זמין, הסביר, טיפל בתביעה שלנו בצורה מקצועית ורגישה.

Raziel Levi

פעם ראשונה ואני מרוצה מהשרות והיחס החם וההבנה של הצרכים שלי שרות מעולה

Meir Mor Yosef

שלום לכולם רציתי להביע את תמיכתי בעורך דין גל חסון שייצג אותי בנאמנה ,שרות,מקצועיות ,ואדיבות ממליץ בחום אין דברים כאלה שלא תגידו שלא יידעתם תגיעו לגל חסון ותקבלו את השרות הכי אמין שיש שיהיה בהצלחה…

לקוחותינו יודעים ומרגישים תמיד שדלת המשרד פתוחה בפניהם לכל שאלה
מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם

החשיבות במינוי עורך דין ליטיגציה אזרחית – מסחרית לטיפול בעניינכם עם הפצעת הסכסוך

על מנת להבטיח את ניהול הסכסוך אליו נקלעתם בצורה מיטבית, וכן על מנת שתוכלו לקבל הדרכה נכונה שתעלה את יכולתכם וסיכוייכם להוכיח צדקתכם בהליך משפטי, עדיף להיוועץ בעורך דין המתמחה בליטיגציה מסחרית – אזרחית ובניהול ופתרון סכסוכים ובייצוג בבתי משפט, כבר עם הפצעת ניצניו של הסכסוך המשפטי.

הליך משפטי הוא עניין מורכב. הלכה למעשה לכל הליך משפטי יש מעין טביעת אצבע משלו, וניתן לומר שלא קיימים שני הליכים משפטיים זהים. אמנם, בדרך כלל הנסיבות הסובבות את הסכסוך המשפטי ואת סיפור הרקע אשר קדם לו דומות לנסיבות וסיפורי רקע מהליכים משפטיים אחרים, אך אינן זהות. לכן, נסיבותיו הספציפיות של כל הליך והליך דורשות העמקה וניתוח יסודי, והן משליכות על אופן ניהול ההליך הן במישור האסטרטגי והן במישור אופן הייצוג והטיעון בהליך. דברים אלה הם בגדר מלאכת מחשבת, אשר אין להקל בהם ראש ולכן טרם תבחר עורך דין ליטיגציה אזרחית – מסחרית אשר ייצג אותך בהליכים אלה, עליך לוודא שהגעת למקום הנכון.

משרדנו מלווה תובעים ונתבעים בהליכים משפטיים במגוון תחומים. צרו עמנו קשר ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולייצג אתכם תוך שימוש בחשיבה פורצת דרך, ביכולות ובניסיון אשר רכשנו עם השנים.

עורך דין ליטיגציה אזרחית – מסחרית, יישוב סכסוכים וייצוג משפטי בבתי משפט, בוררויות וגישורים
מהות תחום הליטיגציה ויישוב סכסוכים היא הופעה בבתי משפט ובערכאות שיפוטיות שונות (כדוגמת בוררות, גישורים וכדו'), לצורך ייצוג צד לסכסוך כלשהו.

מנהל המחלקה - עו"ד אשר פרץ

טרם הקמת המשרד אשר עבד במשרד עורכי דין מהוותיקים והמוערכים בישראל והשלים לימודי תואר שני במשפטים באוניברסיטת תל אביב, תוך התמקדות בענפי המשפט המסחרי – אזרחי והליטיגציה, תחומים המהווים את לב ליבו של מקצוע עריכת הדין.

הקו המנחה את אשר מדי יום הוא שבכל סוגיה עליו להשתדל לראות את הדברים מנקודת מבטו של הלקוח, כאשר טובת הלקוח היא הערך העליון, והוא סבור כי שימוש נכון, יצירתי, מקצועי, יסודי ויעיל בכלים המצויים בארגז הכלים שמציע הדין הישראלי, בשילוב עם חשיבה מחוץ לקופסה הוא המפתח לניהול סכסוכים משפטיים בצורה מיטבית, ולהגנה על ענייניו של הלקוח על הצד הטוב ביותר.

בשגרת עבודתו נחשף אשר מידי יום לסכסוכים אשר טומנים בחובם סוגיות משפטיות ועובדתיות מגוונות ומורכבות, וכן מבלה באופן תדיר שעות ארוכות באולמות בתי המשפט, בישיבות בוררות ובהליכי גישור.

צוות המשרד ואשר ישמחו לסייע לכם בכל סוגיה משפטית אשר נקרית בדרככם, ללוות אתכם לאורך הדרך, ולהעניק לכם את השירות הנדרש בגובה העיניים ובמקצועיות המרבית.

חסון פרץ - עורכי דין - ייצוג משפטי מן המעלה הראשונה:

הליכים משפטיים לרוב מלווים בבירוקרטיה סבוכה, ועשויים להימשך זמן רב. לכן, חשוב שיהיה לצידכם משרד מנוסה אשר יבין את רצונותיכם ואת מטרותיכם, ילחם מלחמה בלתי מתפשרת על זכויותיכם, ויעניק לכם אוזן קשבת וסביבה מבינה ומקצועית.

חרטנו על דיגלנו לשמש בית משפטי ללקוחותינו, תוך שאנו זוכרים תמיד שמאחורי כל תיק ניצב אדם, ושבמקרים רבים הסכסוך המשפטי מהווה חלק מרכזי ומשמעותי בחייו של הלקוח, מה שעשוי להשפיע על שגרת יומו.

דלת המשרד פתוחה בפני לקוחותינו לכל שאלה ושיתוף בלבטים אשר עשויים להתעורר לאורך ההליך.

לאורך השנים ייצגנו בהצלחה רבה לקוחות פרטיים, וכן חברות קטנות, בינוניות וגדולות במשק הישראלי בסכסוכים משפטיים, וצברנו ניסיון בהופעה בפני ערכאות שיפוטיות שונות (בימ"ש, בוררויות, גישורים וכו') בקשת רחבה של עניינים.

הניסיון שרכשנו במהלך עבודתנו, מעניק לנו את היכולת לשקף לכל פונה למשרדנו את נקודות החוזק והחולשה ביחס לסכסוך, להתאים את אופן הייצוג ולהתוות את אסטרטגיית הניהול של ההליך בדרך אשר תשרת את מטרתו בצורה מיטבית ותחסוך לו הוצאות מיותרות, במטרה להביא לסיום ההליך ולהשבת חייו חזרה למסלולם בזמן הקצר ביותר.

זקוקים לייצוג משפטי? הגעתם למקום הנכון, פנו למשרדנו עוד היום ואנו נעמיד לרשותכם את ניסיוננו ויכולותינו, ונפעל לייצג אתכם ולהגשים מטרותיכם על הצד הטוב ביותר.

שאלות נפוצות

מקור המונח ליטיגציה איננו מן השפה העברית, והוא מגיע מן המילה Litigation, אשר משמעותה התדיינות. תחום הליטיגציה מתחלק לארבעה תחומים עיקריים והם ליטיגציה אזרחית, ליטיגציה מסחרית, ליטיגציה מנהלית וליטיגציה פלילית. משרדנו מתמקד בייצוג צדדים לסכסוכים משפטיים בתחום הליטיגציה המסחרית ובתחום הליטיגציה האזרחית.

ייצוג צדדים לסכסוכים משפטיים בפני ערכאות שיפוטיות שונות בסכסוכים אשר אופיים הוא אזרחי בעיקרו. על תחום זה נמנות בין היתר תביעות לשון הרע, תביעות הקשורות בצוואות וירושות, תביעות חוזיות, תביעות ייצוגיות מסוימות (בעיקר במישור הצרכני), וכן תביעות נזיקיות.

ייצוג צדדים לסכסוכים משפטיים בפני ערכאות שיפוטיות שונות בסכסוכים אשר אופיים הוא מסחרי בעיקרו. על תחום זה נמנות בין היתר תביעות מכוח דיני החברות, דיני השותפויות, דיני ניירות ערך, חוק עוולות מסחריות, תובענות נגזרות וכן תובענות ייצוגיות בעלות אופי מסחרי-כלכלי (לדוגמה תובענה ייצוגית בתחום ניירות ערך).

עורך דין ליטיגציה אזרחית – מסחרית בדרך כלל נכנס לתמונה כאשר מתגלע סכסוך בין צדדים שונים, אשר מביא לשינוי חד בין יחסי הצדדים עובר לסכסוך, לבין יחסי הצדדים לאחר הסכסוך.

לשם ההמחשה, כששני צדדים רוצים להתקשר בהסכם מסוים, הם פונים לעורך דין המתמחה בחוזים, בשלב זה יחסי הצדדים הם "יחסי אהבה", הם רוצים ליצור ביניהם הסכמות בסופן כל צד ירוויח את הדבר אשר לשמו התקשר בחוזה זה (כדוגמת רכישת דירה, רכישת רכב, שותפות, עסקה מסחרית, מתן שירותים, שכירות נכס ועוד).

כאשר אותם צדדים לחוזה מסתכסכים, ניתן לומר שיחסי האהבה אשר היו בעת כריתת החוזה ולאורך קיומו חדלים מלהתקיים, והופכים ליחסים עכורים ולעיתים אף ל"יחסי שנאה" למרבה הצער. בנקודה זו נקרא לדגל עורך דין ליטיגציה מסחרית – אזרחית על מנת לייצג צד אחד של המתרס במטרה ליישב את הסכסוך, להגן על זכויותיו של לקוחו ולהוכיח כי הצדק עמו.

הדברים האמורים לעיל רלוונטיים גם לעניינים אשר לא קשורים בחוזים דווקא, והם חלים גם בסכסוכים מסחריים – אזרחיים אחרים אשר נתגלעו בין צדדים שונים כדוגמת סכסוכי ירושה, סכסוכי שכנים, סכסוכי בנייה וסכסוכים נוספים. לרוב, הצדדים לסכסוכים אלה התנהלו יחד בתקופה שקדמה לסכסוך בהרמוניה או בהבנה, אך עם פתיחתו של הסכסוך מתהפכת הקערה על פיה.

לעיתים, בטרם אצים לבית המשפט על מנת שזה יכריע בסכסוך בין צדדים, נכון ועדיף לפנות לצד השני במטרה לנסות וליישב את הסכסוך מחוץ לכותלי בית המשפט. באמצעות פניה נכונה לצד השני וניהול מגעים מושכלים עמו בטרם נקיטת ההליך המשפטי, ניתן הלכה למעשה להשיג תוצאה מספקת כבר בשלבים מוקדמים של הסכסוך, ובכך לחסוך את נקיטת ההליך המשפטי ופניה לבית המשפט, על כלל המשמעויות והעלויות הכרוכות בו.

היתרונות המרכזיים בניהול מגעים טרום משפטיים יעילים באמצעות עורך דין ליטיגציה מסחרית – אזרחית, אשר יביאו כפועל יוצא לייתור ההליך המשפטי, באים לידי ביטוי בשני פרמטרים מרכזיים:

הראשון, הפרמטר הכלכלי – בעצם ביטול הצורך בנקיטת ההליך המשפטי נחסכות לצדדים ההוצאות המשמעותיות אשר גורר עמו ההליך המשפטי, ביניהן עלויות עורכי דין, מומחים, אגרות, וכן הוצאות שונות הנלוות להליך המשפטי (כדוגמת עלויות שילוח, תמלול, תרגום וכדו').

השני, הוא פרמטר הזמן והעלות האישית – הליך משפטי על כלל גלגוליו (ראה פירוט במדרכים הנוספים ההליך המשפטי והליך הערעור) יכול להמשך שנים ארוכות, לכן, מניעת פתיחתו של הליך משפטי באמצעות ניהול נכון של הליכים טרום משפטיים תביא לקיצור התקופה בה יעמוד הסכסוך להכרעה, ובכך ייחסכו מהצדדים להליך משפטי זה גם הלחץ, עוגמת הנפש ואי השקט הכרוכים בהתמשכותו של ההליך.

לרוב, הליך משפטי אזרחי – מסחרי בא לעולם בהגשת כתב תביעה. כתב התביעה הוא מסמך אשר פותח את ההליך ומוגש לבית המשפט על ידי תובע, בכתב התביעה מפורטות העובדות והנסיבות אשר סובבות את הסכסוך, וכן מפורטים בו "הסעדים", "הדברים" שהתובע מבקש מבית המשפט להעניק לו בשל אותו סכסוך.

עם פתיחת ההליך, על התובע להמציא לנתבע את כתב התביעה. לרוב, על הנתבע להשיב לכתב התביעה תוך 60 ימים מיום המצאת כתב התביעה לידיו. מסמך זה, נקרא בשפה המשפטית כתב הגנה. במסגרת כתב ההגנה, על הנתבע לתת את נקודת המבט שלו ביחס למסכת העובדות והנסיבות שהוצגו בכתב התביעה וכן להכחיש או להודות במעשים ו/או במחדלים המיוחסים לו במסגרת כתב התביעה.

כתב תביעה וכתב הגנה הם בבחינת היסודות עליהם בנוי ההליך המשפטי, וככלל לא ניתן להעלות טענות עובדתיות אשר לא נטענו במסגרתם בשלבים מאוחרים יותר של ההליך. לכן, בעת הגשת כתב תביעה או הגשת כתב הגנה, יש לוודא כי כתבי טענות אלה מוגשים כדבעי, לאחר שקילת כלל השיקולים, ולאחר העלאת כלל הטענות אשר יסייעו לך להגיע למטרותיך בתום ההליך, בין אם אתה תובע ובין אם אתה נתבע.

על מנת שתביעתך או הגנתך לא תהיה "חלשה" ותביא להתמוטטות קו הטיעון אשר מוצג על ידך בהמשך ההליך, יש לערוך כתבי טענות אלה בחרדת קודש, תוך ראיה מרחבית וארוכת טווח. לשם כך עליך לבחור בעורכי דין ליטיגציה מסחרית – אזרחית מנוסים, יצירתיים ויסודיים אשר יסייעו לך לעמוד במשימה מורכבת זו.

זכות הערעור במדינת ישראל היא זכות מהותית. בהתאם, ככל וצד להליך אינו מרוצה מפסק הדין אשר ניתן בעניינו והוא סבור כי שגה בית המשפט בקביעותיו במסגרת פסק הדין, עומדת לו זכות ערעור על פסק הדין.

על מנת שערעור לא יהיה קלוש או רעוע, ראשית יש להבין האם קיימת היתכנות להצלחת הערעור, מהן נקודות החוזק ונקודות החולשה בהליך והאם "שווה" להגישו. הליכי ערעור ככל הליך משפטי, יכולים לארוך זמן רב, ועל צד הנוקט אותם לקחת בחשבון את כלל המשתנים הכרוכים בכך.

אם ברצונך לנקוט בהליכי ערעור או אם ננקטו הליכי ערעור שאתה משיב להם, והגעת להחלטה כי ברצונך לנהל הליכים אלה כדבעי, עליך להבין בדיוק היכן אתה עומד, להבין את האסטרטגיות ואפשרויות הפעולה העומדות לך בעניין, ולהפנים את ההשלכות הכרוכות בדבר. זאת ניתן לעשות באמצעות קבלת ייעוץ מיטבי בעניין מעורך דין ליטיגציה מסחרית – אזרחית. משרדנו מלווה בעלי דין בהליכי ערעור במגוון תחומים, ואנו נשמח להעמיד לשירותך את יכולותינו.

מאמרים אחרונים
מכתב עורך דין

מכתב עורך דין

על החשיבות של שליחת מכתב התראה מעורך דין טרם נקיטת הליכים משפטיים  כמעט בכל הליך אזרחי או מסחרי, לדוגמא, תביעה אזרחית, דרישה של אדם לתשלום

קרא עוד »

לייעוץ ראשוני מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם