עורך דין אשר פרץ

ראש מחלקת ליטיגציה אזרחית מסחרית

לאחר מספר שנים בהן עבדתי כשכיר במשרד עורכי דין מהוותיקים והמוערכים בישראל, במהלכן השלמתי לימודי תואר שני במשפטים באוניברסיטת תל אביב, תוך התמקדות בענפי המשפט המסחרי והליטיגציה, תחומים המהווים את לב ליבו של מקצוע עריכת הדין, החלטתי  לצאת לדרך עצמאית וחברתי למשרדו של חברי מזה שנים עורך הדין גל חסון, ויחד ייסדנו את משרד עורכי הדין חסון פרץ.

הקו אשר מנחה אותי מדי יום בעבודתי הוא שבכל סוגיה המובאת לפתח משרדנו, עליי להיכנס בנעלי הלקוח ולהשתדל לראות את הדברים מנקודת מבטו, כאשר טובת הלקוח היא הערך העליון.

בשגרת עבודתי אני נחשף מידי יום לסכסוכים אשר מכילים בחובם סוגיות משפטיות ועובדתיות מגוונות ומורכבות, וכן מבלה באופן תדיר שעות ארוכות באולמות בתי המשפט, בישיבות בוררות ובהליכי גישור.

לתפיסתי שימוש נכון, יצירתי, מקצועי, יסודי ויעיל בכלים המצויים בארגז הכלים שמציע הדין הישראלי הוא המפתח לניהול סכסוכים משפטיים בצורה מיטבית, ולהגנה על ענייניו של הלקוח על הצד הטוב ביותר.

צוות המשרד ואני נשמח לסייע לכם בכל סוגיה משפטית אשר נקרית בדרככם, ללוות אתכם לאורך הדרך, ולהעניק לכם את השירות הנדרש בגובה העיניים ובמקצועיות המרבית.

עורך דין אשר פרץ
הצוות

עורך דין גל חסון

ראש מחלקת ירושה ועיזבון ומחלקת נדל"ן. נעים מאוד שמי עו"ד גל חסון. מייסד ובעלי 'חסון-פרץ - משרד עורכי דין' משרד המתמחה במשפט אישי ומסחרי.

לייעוץ ראשוני מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם